ببینید | دیدار سردار حاجی‌زاده با خانواده شهید بهروز قدیمی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید بهروز قدیمی از شهدای کادر پرواز رئیس‌جمهور و همراهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۶۶

ببینید | دیدار سردار حاجی‌زاده با خانواده شهید بهروز قدیمی

به گزارش جام‌جم‌آنلاین‌از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید بهروز قدیمی از شهدای کادر پرواز رئیس‌جمهور و همراهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سردار حاجی‌زاده در این دیدار با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان بیان کرد: این حادثه خسارت سنگینی بود و داغ عزیزان بسیار سخت است و این عزیزان در مسیر انقلاب اسلامی، نظام و خدمت به ملت ایران به شهادت رسیدند.

تعداد بازدید : 18


وی افزود: خداوند باید زحمات و فعالیت‌های افراد را ببیند و ما نباید به‌دنبال دیده‌شدن توسط انسان‌ها باشیم. اگر کار یک انسان خالصانه بود آن‌گاه خداوند به آن برکت می‌بخشد.
همسر شهید بهروز قدیمی نیز، گفت: همه ملت ایران برای ما سنگ تمام گذاشتند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز در ادامه سخنان همسر شهید قدیمی افزود: خداوند مسیر را این‌گونه هدایت می‌کند و ملت از صمیم قلب شهدا را بدرقه کردند.
سردار حاجی‌زاده با اشاره به تشییع میلیونی شهدای خدمت در کشور گفت: پس از شهادت حاج قاسم تقریباً چنین مراسمی را شاهد نبودیم و مشخص می‌شود که قلب‌های مردم ایران در دست خداست.
در ادامه این دیدار، فرزند شهید بهروز قدیمی از حضور ملت ایران در مراسم‌های تشییع و وداع با پیکرهای شهدای خدمت قدردانی کرد و ملت ایران را یک ملت بی‌نظیر خواند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز در پایان عنوان کرد: ملت ایران بهترین مردم جهان هستند‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها